Pályázati azonosító: GOP-2.2.1-11-2012-0077
Az M és Társa Kft. zöldség,- gyümölcs nagykereskedelemmel foglalkozik. A GOP-2011-2.2.1 pályázat keretében
mórahalmi telephelyének fejlesztését, vállalati folyamatainak egyszerűsítését, üzleti,- ügyviteli és kereskedelmi
folyamatainak fejlesztését tervezte stratégiai célkitűzéseivel összhangban. A projekt keretében egy vállalati
webáruházzal összekapcsolt vállalatirányítási rendszer bevezetését terveztük. A kiválasztott rendszer a cég, az
értékesítők és a vásárlók igényeinek egy időben történő kielégítését szolgálja, emellett hosszútávon hozzájárul
a versenyképesség javításához, a működési költségek optimalizálásához. A rendszer kiépítésével megvalósult
az értékesítési területek lefedettségének kiszélesítése, a meglévő érdekeltségi területek megtartása, ill.
bővítése. Az egységes elektronikus kereskedelmi rendszer a jelenlegi üzleti partnerek, továbbá
szakkereskedések és magánszemélyek részére egyszerre nyújt versenyképes kínálatot.
A rendszerrel biztosítható a pályázó és vevői részére a(z): - egyszerű kezelhetőség, - kifinomult felhasználói
azonosítási és jogosultsági módszer, - nagyfokú adatbiztonság, - könnyen átlátható vásárlói folyamat, -megbízható üzemmenet, rendelkezésre állás.
A projekt keretében bevezetett vállalatirányítási rendszer pontosabbá, átláthatóbbá és a vezetés által
naprakészen követhetővé tette a működési, értékesítési és HR folyamatok összehangolt működését. Az adott
rendszerszoftver hazai fejlesztésű, a magyar jogszabályi előírásoknak és a pályázat elvárásainak egyaránt
megfelel. A CRM alkalmazás támogatja az értékesítési folyamatok kezelését.
A következő területeken történt az ERP bevezetés: - Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés, - Táv- és
csoportmunka támogatás, - Beszerzés, logisztika, - Internetes értékesítés (Vállalati webáruház), - Elektronikus
iratkezelés.
A programcsomaggal átfogóan kezelhető minden, értékesítéssel és humánerőforrással kapcsolatos esemény. A
bevezetett szoftver a belső folyamatok az ISO 9001 szabványhoz közelítését segíti. A szállítóval szembeni
követelmény a megfelelő módszerek alkalmazása az adatrögzítések folyamán fellépő hibák kezelésére és a
rendszer-biztonság szem előtt tartása. A projekt megvalósítása során fontos műszaki és szakmai elvárás volt a
globális alkalmazásokhoz, szabványokhoz történő következetes igazodás.
Az egymással összhangban működő ERP- és e-kereskedelmi rendszer biztosítja a cég részére az adatrögzítés
egyszeriségét, így a többszöri adatrögzítésből származó hibalehetőség minimalizálódik.
© Copyright 2012 M és Társa Kft. Midnen jog fenntartva. | Készítette: GlobalWeb Design Stúdió |